דילוג לתוכן

פסטיבל הר עמשא 2024 תקנון פעילות פייסבוק

שיתוף אירוע

תקנון פעילות " פסטיבל הר עמשא 2024" –אגף תיירות מועצה אזורית תמר
 

הגדרות
 
"
המועצה"   –      המועצה האזורית תמר, אגף התיירות.
"
אתר הפעילות"         –       עמוד ה-Facebook  של "ארץ ים המלח".
 
"
הפעילות"                –        פעילות בה אנו מזמינים את אוהדי העמוד לשכנע בדרך יצירתית מדוע דווקא להם ולמשפחה שלהם מגיע לזכות בכרטיסים לפסטיבל הר עמשא, באמצעות תגובה יצירתית לפוסט. ועדת הבחירה תבחר זוכה ותעניק לו ולמשפחתו כרטיסים לפסטיבל הר עמשא לערב של ה- 18.07 ולמחרת ה19.07 לאחד הסיורים על בסיס מקום פנוי.
"
ועדת הבחירה"        –        ועדה שתורכב מנציגי המועצה.
 
"
משתתף"                –          אדם אשר מלאו לו 12 שנים, בעל חשבון ברשת החברתית Facebook שעמד בכל התנאים המפורטים בתקנון זה, ואשר העלה תגובה בתצורה כפי שצוינה בעמוד ה-Facebook של המועצה.
 
"
תקופת הפעילות"      –     הפעילות תתקיים החל מיום -11.07.2024 בשעה 17:00 ותסתיים בתאריך 15.07.2024 בשעה 14:00.
 
"
מועד הכרזת הזוכים"  –  ההכרזה על הזוכים תתקיים עד יומיים לאחר תום מועד הפעילות.
 
 
"
הפרס"                –      כרטיסים לפסטיבל הר עמשא לערב של ה- 18.07 ולמחרת לאחד הסיורים על בסיס מקום פנוי.
 
 
 
כללי
 
2.
האמור בתקנון זה בלשון זכר מתכוון גם ללשון נקבה ולהפך, השימוש בלשון זכר או נקבה הינה לצורך הנוחות בלבד.
3.
תנאי הפעילות יהיו כמפורט בתקנון זה. בכל מקרה של סתירה בין האמור בתקנון זה לבין פרסום אחר ביחס לפעילות, הוראות תקנון זה יגברו.
4.
המועצה, הינה הסמכות היחידה להכרעה בדבר פרשנות הוראות התקנון ו/או מחלוקות הנובעות מהוראות התקנון.
5.
המועצה מכריזה על פעילות נושאת פרסים בעמוד ה-facebook של "ארץ ים המלח".

 
תנאי ההשתתפות בפעילות
 
6.
ההשתתפות בפעילות כפופה לתנאים המפורטים בתקנון זה. התקנון יהיה זמין לעיון המשתתפים בפעילות  בעמוד ה-facebook של "ארץ ים המלח". השתתפות בפעילות מהווה הצהרה של המשתתף כי קרא את התקנון הבין את הוראותיו וכי הוא מקבל על עצמו את כל תנאיו והוראותיו.
 
7.
השימוש בתוכן פוגעני, פורנוגראפי, שפה בוטה ו/או פגיעה במועצה ו/או בצדדים שלישיים ו/או הוצאת דיבה הינו אסור בתכלית, והמועצה שומרת על זכותה למחוק כל תוכן שלפי שיקול דעתה הבלעדי, מכל סיבה שהיא ו/או ללא סיבה כלל, תחליט כי הוא אינו מתאים, ובכלל זה אף לפסול אדם מלהשתתף בפעילות  ו/או לזכות בפרס בשל שימוש בתוכן כאמור במהלך הפעילות.
 
8.
השימוש בחומרים המפרים זכויות יוצרים ו/או זכויות אחרות של צדדים שלישיים כל שהם, אסור בתכלית, והמועצה שומרת על זכותה למחוק כל תוכן כאמור, ואף לפסול אדם מלהשתתף בפעילות ו/או לזכות בפרס בשל שימוש בתוכן כאמור במהלך הפעילות.
 
9.
שימוש בנתונים שקריים, כגון הצבעה באמצעות משתמשים פיקטיביים, התחזות לאחר, ביצוע מניפולציות וכד' עלול להביא לפסילת המשתתף לפי שיקול דעתה הבלעדי של המועצה, ואף עלול להוביל לנקיטת הליכים משפטיים נגד המשתתף.
 
10.
ההשתתפות בפעילות הינה על אחריות המשתתפים בלבד. המועצה לא תהיה אחראית לכל נזק מכל מין וסוג שהוא שייגרם למי ממשתתפי הפעילות בגין ו/או בקשר עם השתתפותם בפעילות.
 
11.
המועצה וכל מי מטעמה ו/או עבורה, לא תישא בכל אחריות, מכל מין וסוג, לגבי תקלות כל שהן שעלולות להיגרם במהלך הפעילות, גם אם יהיה בהן כדי למנוע את השתתפותו של מאן דהוא בפעילות, ואף אם יהיה בהן כדי להשפיע על תוצאות הפעילות.
 
12.
כל משתתף בפעילות, מתחייב לשפות את המועצה ו/או כל מי מטעמה ו/או עבורה, בגין כל נזק ו/או הפסד ו/או תביעה ו/או דרישה של צדדים שלישיים כלפיה, מיד עם דרישה וללא הגבלה בסכום.
 
13.
כל משתתף מאשר למועצה, בעצם השתתפותו בפעילות, לעשות בפוסט אותו העלה, צילם, כתב ושיתף כל שימוש הכולל גם שימוש בשמו הפרטי
 
14.
מבלי לגרוע מן האמור לעיל, המועצה תהא רשאית, על פי שיקול דעתה המוחלט והבלעדי, לשנות את תקופת הפעילות ו/או לקצרה או להאריכה ו/או להפסיק את הפעילות, מכל סיבה שהיא ואף ללא כל סיבה כלל, וזאת אף מבלי שתינתן הודעה מוקדמת על סיום ו/או הפסקת הפעילות. המועצה לא תהיה אחראית ולא תחוב בכל חובה שהיא בגין החלטה כאמור.
 
15.
המועצה שומרת על זכותה לשנות ו/או לתקן את הוראות תקנון זה כולן או חלקן בכל עת, וכן לבטל את הפעילות לחלוטין מכל סיבה שהיא ואף ללא סיבה כלל, והמשתתפים אחראים להתעדכן בשינויים כאמור, ככל שיהיו.
 
16.
מבלי לגרוע מהאמור לעיל, המועצה תהא רשאית לפסול משתתף ו/או זוכה בפעילות גם לאחר שקיבל לידיו את הפרס, בהתאם להחלטת מפקח הפעילות, בנסיבות בהן התעורר חשד כי המשתתף ו/או הזוכה בפעילות אינם כשירים ו/או ראויים ו/או פעלו בניגוד להוראות התקנון ו/או פעלו באמצעים שאינם כשרים ו/או ראויים על מנת לנסות ולזכות בפעילות ו/או להשפיע על תוצאותיה בכל דרך. במידה ותתקבל החלטה כזו ביחס לזוכה שכבר קיבל לידיו את הפרס, תהיה רשאית המועצה לדרוש ממנו את השבת הפרס, ואם כבר מומש, לדרוש ממנו את שווי הפרס. הזוכה לא יוכל לטעון כנגד החלטה זו ו/או לתבוע את נזקיו מהמועצה ו/או מי מטעמה ו/או עבורה כאמור.
 
 
 
אופן ההשתתפות בפעילות
 
17.
על המשתתפים להגיב על הפוסט של הקמפיין מדוע מגיע להם לזכות בפעילות , ולשכנע את צוות השיפוט מדוע הם ומשפחתם זכאים לזכות בפעילות.
 
18.
בכפוף לתנאי תקנון זה, ועדת הבחירה תבחר מתוך התגובות בעמוד את התגובה המקורית והיצירתית ביותר, בהתאם לשיקול דעתה המוחלט והבלעדי, ומבלי שתצטרך לנמק את בחירתה ו/או לחשוף את התפלגות ההצבעה. יובהר כי הזכייה נעשית לצורכי הפעילות על פי תקנון זה בלבד.
 
 19.
כל משתתף רשאי להשתתף ולזכות פעם אחת בלבד.
 
20.
המשתתפים בפעילות רשאים לבטל את השתתפותם בפעילות בכל עת.
 
21.
המועצה שומרת לעצמה את הזכות מכל סיבה שהיא ואף ללא סיבה כלל, לשנות ו/או להחליף ו/או לבטל את הפרסים בפעילות, ולמשתתפים לרבות הזוכים, לא תהא כל טענה בעניין.
 
22.
במקרה בו אירעה תקלה בפרס שניתן ו/או באופן מימושו, בין משום שאירעה תקלה בפרס עצמו ובין אם עקב טעות אנוש, וכן, אם נגרם לזוכה נזק כל שהוא בקשר עם הפרס שניתן, לא יהוה הדבר בסיס לכל טענה ו/או תביעה ו/או דרישה כלפי המועצה ו/או מי מטעמה ו/או עבורה, גם לא ביחס לטיב ו/או איכות הפרס שניתן.
 
23.
המועצה תזמין את הזוכים שנבחרו לקבלת הפרס, הזוכים מאשרים למועצה לעשות שימוש בשמם, התמונה והפוסט ששיתפו וכל חלק מהם וכן כל מידע אחר עליהם, בין היתר לצורכי פרסום ו/או קידום המועצה ופעילותה, וזאת ללא הגבלה לגבי צורת, אופי ומשך הפרסום, וללא כל תמורה.
 
24.
ההשתתפות בפעילות אסורה על עובדי המועצה ובני משפחתם, עובדי חברת פאר & לוין, שטיק מדיה ובני משפחתם.

 

 

פרטים כלליים על האירוע
תאריך
18/07/2023
19/07/2024
מיקום על גבי מפה
יצירת קשר

    עוגיות

    אתר זה משתמש בעוגיות כדי לשפר את הפונקציונליות של האתר, לספק לך חוויית גלישה טובה יותר ולאפשר לשותפים שלנו לפרסם לך.

    מידע המפרט על השימוש בעוגיות באתר זה וכיצד ניתן לדחות אותם, ניתן לצפות במדיניות העוגיות שלנו.

    על ידי שימוש באתר זה או לחיצה על "אני מסכים", אתה מסכים לשימוש בעוגיות.

    על המפה